Marketingová komunikace tiskových materiálů ve společnosti Konica Minolta – Gabriela Šulová
Gabriela Šulová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace tiskových materiálů ve společnosti Konica Minolta
Marketing communication of print materials in company Konica Minolta
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingové komunikace oddělení Business development společnosti Konica Minolta a navrhuje doporučení pro příští roky. Vyhodnocuje výsledky tří marketingových kampaní nově zavedených ve fiskálním roce 2015. První akce se zabývá podporou prodeje kancelářského papíru kvality B v rámci e-shopu, který je na stránkách společnosti Konica Minolta. V kampani číslo dva …moreAbstract:
This thesis deals with the evaluation of the marketing communication of depart-ment of Business Development for Konica Minolta and proposes recommenda-tions for the upcoming years. It is evaluating the results of three new marketing campaigns introduced in fiscal year 2015. The first event is engaged in sales promotion of B quality office paper within the e-shop, which is on the web sites of Konica …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Denis Drexler
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠULOVÁ, Gabriela. \textit{Marketingová komunikace tiskových materiálů ve společnosti Konica Minolta}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/0dy26d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights