Sofia Gazzi
Bakalářská práce
Hodnocení pivní značky Litovel
Evaluation of the beer brand Litovel
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení na zefektivnění marketingové komunikace na základě zjištění vnímání a hodnocení pivní značky Litovel. První dvě kapitoly se zabývají teoretickými poznatky o pojmu marketing, ale primárně o značce a o prvcích, které ji tvoří. Kromě procesu budování značky je zmíněná i marketingová komunikace značky. Ve třetí kapitole je poté popsán plánovaný výzkum práce …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose recommendations to improve the effectiveness of marketing communication based on the perception and evaluation of the Litovel beer brand. The first two chapters deal with theoretical knowledge about the concept of marketing, but primarily about the brand and the elements that form it. The brand building process and marketing communication of the brand are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82960
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82960
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev