Sofia Gazzi

Bakalářská práce

Hodnocení pivní značky Litovel

Evaluation of the beer brand Litovel
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení na zefektivnění marketingové komunikace na základě zjištění vnímání a hodnocení pivní značky Litovel. První dvě kapitoly se zabývají teoretickými poznatky o pojmu marketing, ale primárně o značce a o prvcích, které ji tvoří. Kromě procesu budování značky je zmíněná i marketingová komunikace značky. Ve třetí kapitole je poté popsán plánovaný výzkum práce …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose recommendations to improve the effectiveness of marketing communication based on the perception and evaluation of the Litovel beer brand. The first two chapters deal with theoretical knowledge about the concept of marketing, but primarily about the brand and the elements that form it. The brand building process and marketing communication of the brand are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82960