Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon – Jiří Antoš
Jiří Antoš
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon
Marketing Communication of the Author's Theater Studio Ypsilon
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace autorského divadla Studio Ypsilon. Teoretická část práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti kultury a divadla. Dále jsou vymezeny pojmy marketingový a komunikační mix se zaměřením na divadlo. Teorie je poté aplikována na divadlo Studio Ypsilon. Závěr práce obsahuje shrnutí kvantitativního výzkumu za pomocí dotazníkového …moreAbstract:
The bachelor's thesis explores the marketing and marketing communication of author's theater Studio Ypsilon. Theoretical part deals with the theoretical knowladge of cultural and theatre area. Further off marketing and communication mix terms focused on theater area are described. Theory is applied to the theater Studio Ypsilon. Conclusion consists of summary of quantitative research using a survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANTOŠ, Jiří. \textit{Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/0fst0i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Antoš, Jiří. Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Marketing kultury
Andrea Kodešová -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Marketingový plán vybraného produktu v oblasti kultury
Adéla BUBNOVÁ -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova