Jan Chrt

Bakalářská práce

Možnosti využití retro marketingu v marketingové komunikaci v České republice

Possible employment of retro marketing in marketing communication in the Czech Republic
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou možnosti využití retro marketingu v marketingové komunikaci v České republice. V teoretické části jsou nejprve zmíněny a definovány pojmy spojené s retro marketingem a značkou, která se detailněji zaměřuje na její identitu, image a hodnoty. Následuje popis a podrobná charakteristika spotřebního chování a marketingové komunikace se zaměřením na komunikační mix. Cílem praktické …více
Abstract:
The topic of the Bachelor thesis is possible employment of retro marketing in marketing communication in the Czech Republic. In the theoretical part, concepts associated with retro marketing and brands are mentioned and defined. This part focuses in more detail on the identity, image and values of brands. In the second part, this thesis describes in detail the characteristics of consumer behavior and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Petr Kubánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79999