Komunikační kompetence dětí předškolního věku – Bc. Danka ADAMUSOVÁ
Bc. Danka ADAMUSOVÁ
Diplomová práce
Komunikační kompetence dětí předškolního věku
Preschooler´s communicative competence
Anotace:
Diplomová práce s názvem komunikativní kompetence dětí předškolního věku sleduje úspěšnost v dosažení komunikačních kompetencí dle RVP PV před nástupem do základního vzdělávání. Zajímá se o aspekty komunikační schopnosti, charakterizuje ontogenezi řeči a etapy jazykového vývoje. Zmiňuje podmínky správného vývoje řeči. Zabývá se také významem mateřské školy v rozvoji řeči předškolního dítěte v pojetí …víceAbstract:
The thesis titled Communicative competences of preschool children monitors the success in achieving communicative competences according to RVP PV before starting primary school. It deals with aspects of communication skills, characterizes speech development and stages of language development. It mentions the conditions for the proper speech development. It also discusses the importance of kindergarten …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Zveřejnit od: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMUSOVÁ, Danka. Komunikační kompetence dětí předškolního věku. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 3. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová