Návrh marketingové komunikace města se zahraničními návštěvníky – Petra Borůvková
Petra Borůvková
Bachelor's thesis
Návrh marketingové komunikace města se zahraničními návštěvníky
Designing City Marketing Communication with Foreign Visitors
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout vhodná opatření pro efektivní marketingovou komunikaci města Ostravy s účastníky press tripů. Návrhy marketingové komunikace vychází z potřeb účastníků press tripů, zjištěných na základě dotazníkového šetření a vyhodnocených v programu SPSS.Abstract:
The goal of this bachelor's thesis is propose appropriate measure for effective marketing communication between Ostrava city and press trips participans. Proposals of marketing communication are based on needs by press trip participants. This needs are detected by interview investigations and evaluations in SPSS program.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102449
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2014
- Supervisor: Jana Ostrožná
- Reader: Petr Baránek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BORŮVKOVÁ, Petra. \textit{Návrh marketingové komunikace města se zahraničními návštěvníky}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Available from: https://theses.cz/id/0hnvy9/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev