Petra Borůvková

Bachelor's thesis

Návrh marketingové komunikace města se zahraničními návštěvníky

Designing City Marketing Communication with Foreign Visitors
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout vhodná opatření pro efektivní marketingovou komunikaci města Ostravy s účastníky press tripů. Návrhy marketingové komunikace vychází z potřeb účastníků press tripů, zjištěných na základě dotazníkového šetření a vyhodnocených v programu SPSS.
Abstract:
The goal of this bachelor's thesis is propose appropriate measure for effective marketing communication between Ostrava city and press trips participans. Proposals of marketing communication are based on needs by press trip participants. This needs are detected by interview investigations and evaluations in SPSS program.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2014
  • Supervisor: Jana Ostrožná
  • Reader: Petr Baránek

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava