Bc. Lenka Bauerová

Bachelor's thesis

Marketing a propagace školských zařízení

School facilities promotion and marketing
Anotácia:
Bakalářská práce řeší problematiku marketingu a propagace Bankovní akademie, a. s. a Střední průmyslové školy sdělovací techniky. První část práce se zabývá vysvětlením základních pojmů a charakteristikou marketingu, public relations, direct marketingem a SWOT analýzou. V aplikační části je uveden podrobný popis aktivit, kterými se tyto vybrané školy prezentují a zviditelňují. Cílem mé práce je jejich …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issues of marketing and promotion at Bank academy a. s. and the Secondary Technical School of Communication Technology. In the first part, basic terms, characteristic of marketing, public relations, direct marketing and SWOT analysis have been explained. In the examination part, a detailed description of presentation and promotion activities of selected schools has …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedúci: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní