Marketing a propagace školských zařízení – Bc. Lenka Bauerová
Bc. Lenka Bauerová
Bachelor's thesis
Marketing a propagace školských zařízení
School facilities promotion and marketing
Anotácia:
Bakalářská práce řeší problematiku marketingu a propagace Bankovní akademie, a. s. a Střední průmyslové školy sdělovací techniky. První část práce se zabývá vysvětlením základních pojmů a charakteristikou marketingu, public relations, direct marketingem a SWOT analýzou. V aplikační části je uveden podrobný popis aktivit, kterými se tyto vybrané školy prezentují a zviditelňují. Cílem mé práce je jejich …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the issues of marketing and promotion at Bank academy a. s. and the Secondary Technical School of Communication Technology. In the first part, basic terms, characteristic of marketing, public relations, direct marketing and SWOT analysis have been explained. In the examination part, a detailed description of presentation and promotion activities of selected schools has …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uoy08/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev