Jolana TURNER

Bakalářská práce

Tvorba marketingového plánu vybraného podniku

Creation of the business plan for the selected company
Anotace:
Práce je věnován vzniku marketingového plánu a jeho náležitostem. Teoretická část bakalářské práce obsahuje a vysvětluje pojmy jako je marketing, marketing na internet, strategické plánování, BCG matice, marketingový mix. V praktické části bakalářské práci se věnuji tvorbě marketingového plánu u nové zakládaného podniku. Využívá nástrojů jako je marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza. Práce zkoumá …více
Abstract:
The bachelor thesis is devoted to the creation of the marketing plan for selected company and its requirement. The theoretical part of the bachelor thesis contains and explains the concepts such as marketing plan, internet marketing, strategic planning, BCG matrix, marketing mix. The practical part of the bachelor thesis devote to creation of the marketing plan for selected company. It uses a tool …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Hana Ovesleová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TURNER, Jolana. Tvorba marketingového plánu vybraného podniku. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/