Využití genetické metody čtení a psaní v 1.ročníku základní školy – Mgr. Ivana ROZSYPALOVÁ
Mgr. Ivana ROZSYPALOVÁ
Diplomová práce
Využití genetické metody čtení a psaní v 1.ročníku základní školy
Application of Genetic Reading and Writing Method in the First Grade of Elementary School
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití genetické metody čtení a psaní v 1.ročníku základní školy. Cílem práce je seznámit s genetickou metodou, jejím srovnáním s jinými používanými metodami, metodickým postupem ve výuce a praktickými ukázkami činností. První výzkum zjišťuje úspěšnost žáka ve výuce pomocí genetické metody. Druhý výzkum je zaměřen na využití genetické metody v rámci regionu.Abstract:
The thesis focuses on using genetic methods for reading and writing in the 1st year of primary school. The goal is to introduce a genetic method by comparison with other methods used different methodological approaches in teaching activities and practical demonstrations. One survey finds success in student teaching through genetic methods. Further research is focused on the use of genetic methods in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2011
Identifikátor:
115405
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROZSYPALOVÁ, Ivana. Využití genetické metody čtení a psaní v 1.ročníku základní školy. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 0lyhpb 0lyhpb/2
14. 3. 2011