Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu – Bc. Dita Reitschlägerová
Bc. Dita Reitschlägerová
Diplomová práce
Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu
Proposal for a comprehensive marketing campaign of selected product
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové kampaně vybraného produktu s ohledem na dané cíle společnosti. Teoretická část je věnována především vhodným zvolením komunikační strategie a výběru nástrojů marketingové komunikace. Popisuje jednotlivé kroky plánování marketingové kampaně a její vyhodnocení úspěšnosti. Praktická část popisuje konkrétní návrh marketingové kampaně, jejímž cílem je zvýšit …víceAbstract:
The thesis is focused on campaign proposal with regards to targets of selected company. The theoretical part of this thesis is dedicated to appropriate selection of communication strategies and selected tools of marketing communication. Describes individual steps for planning marketing campaign and evaluation. The practical part describes the specific proposal of marketing campaign, which aims to raise …víceKlíčová slova
Integrovaná marketingová komunikace marketingová komunikace marketingová kampaň nástroje marketingové komunikace cílená komunikace cíle cílová skupina časový harmonogram rozpočet produkt antikorozní metalizace tryskání průmyslové lakování. Integrated marketing communication marketing communication marketing campaign marketing communication tools goals target communication target group timing budget product anticorrosive metallization shot blasting protective coating.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jqwf1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža