Návrh realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova na 1. stupni ZŠ – Mgr. Petra Chlupová, DiS.
Mgr. Petra Chlupová, DiS.
Diplomová práce
Návrh realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova na 1. stupni ZŠ
Psychosocial education as subject profile in the common teaching framework proposal at low primary schools
Anotace:
Diplomová práce „Návrh realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova na 1.stupni ZŠ“ pojednává o provádění osobnostní a sociální výchovy (OSV) s dětmi mladšího školního věku. Teoretická část práce popisuje osobnost a socializaci člověka, psychosociální vývoj dítěte, poukazuje na sociální dovednosti učitele a jeho roli při vyučování OSV. Dále se zabývá didaktikou tohoto průřezového tématu …víceAbstract:
The diploma thesis describes process of delivering personality and social education to pupils at primary schools. The theoretical part outlines personality and socialization of a human being and furthermore, it describes psycho-social child development and finally it points out social skills of a teacher and his or her role while delivering classes on social and personality education. Above all, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pqg0b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2007
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Formy odměňování a trestání a způsob výchovy dítěte v českých a vietnamských rodinách v ČR
Tereza Netolická -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Současný stav využití dramatické výchovy a jejích metod a technik na druhém stupni základních škol a v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií v Ústí nad Labem
Taťána Mádlová -
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová