Marketingový plán pro autorizovaný prodej a servis Husqvarna – Bc. Amálie Šimonová
Bc. Amálie Šimonová
Master's thesis
Marketingový plán pro autorizovaný prodej a servis Husqvarna
Marketing plan of authorized sales and service of Husqvarna
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem a poté sestavením marketingové strategie pro rok 2023, která je na míru navrhnuta konkrétně pro autorizovaný prodej a servis Husqvarny ve Žďáru nad Sázavou, který spadá pod záštitu společnosti PL, spol s. r. o. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení současného marketingového stavu Husqvarny a vypracování návrhu marketingové strategie, pomocí které se společnost …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the design and then compilation of a marketing strategy for 2023, which is tailor-made specifically for authorized sales and service of Husqvarna in Žďár nad Sázavou, which falls under the auspices of PL, spol s.r.o. The main goal of the thesis is to evaluate the current marketing the state of Husqvarna and the development of a marketing strategy that will bring the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Reader: František Milichovský, Ph.D. MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev