Marketing sportu - Tenisová škola Return – Ing. Lucie Hrabalová, DiS.
Ing. Lucie Hrabalová, DiS.
Diplomová práce
Marketing sportu - Tenisová škola Return
Sports marketing - Tennis school Return
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem sportu, konkrétně tenisu a propagací Tenisové školy Return. V teoretické části je popsána historie tenisu, jeho postavení v současném systému, marketingová komunikace a její nástroje a jak se používají nejen v tenisu na rekreační a vrcholové úrovni. V praktické části jsou zpracovány výsledky vlastního výzkumu zaměřené na marketingovou komunikaci a propagaci Tenisové …víceAbstract:
This diploma work is engaged in the sport’s marketing, especially tennis and promotion of „Tennis school Return“. A tennis history and its position in the contemporary system and also a marketing communication and its tools and how they are used in the hobby and the professional level, are described in the theoretical section. The results of own research are worked up in the practical section. The …víceKlíčová slova
Integrace firmy Komunikace firmy Marketing Marketing sportu Marketingová komunikace Marketingový výzkum Situační analýza Tenis Tenisová škola Business Integration Corporate communications Sports marketing Marketing communications Marketing research Situational analysis Tennis Tennis school
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u3jko/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Margarita Zidarova -
Integration of Creating Shared Value Strategy into Marketing Communications and Its Effectiveness in Economical and Societal Sphere
Elif Gultepe -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová