Bc. Kowolowská Kowolowská

Bakalářská práce

Online reklamní kampaň značky Colvia

Colvia online advertising campaign
Anotace:
Cílem práce je navrhnout online kampaň za specifickým předem zvoleným účelem. Teoretická část obsahuje teorii komunikačního mixu a marketingového plánování, dále popis jednotlivých dostupných nástrojů online marketingové komunikace jako jsou PPC kampaně, remarketing, e-mailing, tvorba obsahu, sociální média a další. V praktické části je realizován projekt konkrétní kampaně za použití vhodných nástrojů …více
Abstract:
The aim of this thesis is to design an online campaign for a specific pre-selected purpose. The theoretical part contains the theory of communication mix and marketing planning, as well as a description of individual available tools of online marketing communication, such as, PPC campaigns, remarketing, e-mailing, content creation, social media and more. In the practical part, a specific campaign project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/iwc3z/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management