Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace – BA Zdeněk FEKAR
BA Zdeněk FEKAR
Master's thesis
Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace
The importance of public relations in integrated marketing communications and its impact on efficiency of other communication tools
Abstract:
Tématem této práce je význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací. V teoretické části na základě literární rešerše hledám odbornou oporu pro realizaci marketingového průzkumu na dané téma. V praktické části analyzuji informace získané dotazníkovým šetřením mezi předními českými firmami a následně zjištěné skutečnosti …moreAbstract:
The topic of this thesis is the importance of public relations in the integration of marketing communications and its influence on the effectiveness of other marketing communications tools. Based on bibliographic search, in the theoretical part I look for expert support for carrying out marketing research on the given subject. In the practical part I analyse information obtained by means of a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18519
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FEKAR, Zdeněk. \textit{Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/0zcxud/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FEKAR, Zdeněk. Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček