Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu – Adéla Krompová
Adéla Krompová
Bachelor's thesis
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Visual identity and communication of private historical object
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou nové vizuální identity a komunikace soukromého zámku Boskovice. Cílem práce je vytvoření takového designu, který pozvedne zámek do 21. století, ale zároveň zachová úctu k jeho aristokratickým majitelům a historii. Nový vizuální styl, kterým se zámek prezentuje, zahrnuje logo, typografii, barevnost a fotografie a inspiruje se samotným objektem a jeho historií …moreAbstract:
This bachelor‘s thesis explores the creation of a new visual identity and communication for the private castle Boskovice. The thesis aims to create a design that will bring the castle into the 21st century, while at the same time preserving respect for its aristocratic owners and history. The new visual style by which the castle presents itself includes a logo, typography, colour scheme, and photography …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
- Supervisor: MgA. Miroslav Roubíček
- Reader: Lucie Vlčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KROMPOVÁ, Adéla. \textit{Vizuální identita a~komunikace soukromého historického objektu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/10aqpv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights