Specifika provozování hotelu v horské destinaci – Bc. Nikola Brambergerová
Bc. Nikola Brambergerová
Master's thesis
Specifika provozování hotelu v horské destinaci
The hotel operating specifics at a mountain destination
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifiky provozování dvou vybraných tříhvězdičkových horských hotelů v České republice, a to horského hotelu Kohútka a horského hotelu Sůkenická. Cílem práce je charakterizovat a následně analyzovat lokalitu těchto hotelů, jejich konkurenci, nabízené hotelové služby z hlediska cen i kvality, provést analýzu finančního hospodaření a sestavit návrhy a doporučení na zvýšení …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the specifics of operation two selected three-star mountain hotels in the Czech Republic, namely the mountain hotel Kohútka and the mountain hotel Sůkenicka. The aim of the thesis is to characterize and then to analyse the location of these hotels, their competition, the hotel services offered in terms of prices and quality, to analyse the financial economy and to make …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/usqcn/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
- Reader: Ing. Darina Svobodová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev