Specifika provozování hotelu v horské destinaci – Bc. Nikola Brambergerová
Bc. Nikola Brambergerová
Diplomová práce
Specifika provozování hotelu v horské destinaci
The hotel operating specifics at a mountain destination
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifiky provozování dvou vybraných tříhvězdičkových horských hotelů v České republice, a to horského hotelu Kohútka a horského hotelu Sůkenická. Cílem práce je charakterizovat a následně analyzovat lokalitu těchto hotelů, jejich konkurenci, nabízené hotelové služby z hlediska cen i kvality, provést analýzu finančního hospodaření a sestavit návrhy a doporučení na zvýšení …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the specifics of operation two selected three-star mountain hotels in the Czech Republic, namely the mountain hotel Kohútka and the mountain hotel Sůkenicka. The aim of the thesis is to characterize and then to analyse the location of these hotels, their competition, the hotel services offered in terms of prices and quality, to analyse the financial economy and to make …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/usqcn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
- Oponent: Ing. Darina Svobodová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRAMBERGEROVÁ, Nikola. \textit{Specifika provozování hotelu v horské destinaci}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/118ex6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev