Sdílení produktů se sexuálním podtextem na Instagramu – Natalia Smolina
Natalia Smolina
Bachelor's thesis
Sdílení produktů se sexuálním podtextem na Instagramu
Sharing products with sexual connotations on Instagram.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na otázku sdílení produktů se sexuálním podtextem na sociální síti Instagram. Cílem práce je na základě vlastního výzkumu zhodnotit marketingovou komunikaci internetového obchodu s erotickými pomůckami Bugshop.cz na Instagramu a navrhnout optimální komunikační postupy, které budou v souladu s pravidly této sociální sítě. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací …moreAbstract:
The Bachelor's thesis is focused on the issue of sharing products with sexual connotations on the social network Instagram. The aim of the work is, on the basis of its own research, to evaluate the marketing communication of the online store with erotic utilities Bugshop.cz on Instagram and to propose optimal communication practices that will comply with the rules of this social network. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89585
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Kateřina Bílková
- Reader: Alžbeta Gburíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev