Sdílení produktů se sexuálním podtextem na Instagramu – Natalia Smolina
Natalia Smolina
Bachelor's thesis
Sdílení produktů se sexuálním podtextem na Instagramu
Sharing products with sexual connotations on Instagram.
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na otázku sdílení produktů se sexuálním podtextem na sociální síti Instagram. Cílem práce je na základě vlastního výzkumu zhodnotit marketingovou komunikaci internetového obchodu s erotickými pomůckami Bugshop.cz na Instagramu a navrhnout optimální komunikační postupy, které budou v souladu s pravidly této sociální sítě. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací …viacAbstract:
The Bachelor's thesis is focused on the issue of sharing products with sexual connotations on the social network Instagram. The aim of the work is, on the basis of its own research, to evaluate the marketing communication of the online store with erotic utilities Bugshop.cz on Instagram and to propose optimal communication practices that will comply with the rules of this social network. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89585
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedúci: Kateřina Bílková
- Oponent: Alžbeta Gburíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev