Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám – Bc. Kateřina Pešavová
Bc. Kateřina Pešavová
Master's thesis
Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám
Consumer behaviour towards private label brands
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele ve vztahu k privátním značkám. Hlavním cílem diplomové práce bylo identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při koupi potravin privátních značek. Dílčím cílem práce bylo zjistit a popsat postoje spotřebitelů k privátním značkám a určit preference spotřebitele na zkoumaném trhu. Primární data byla získána kombinací dotazníkového šetření …moreAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour towards private label brands. The main objective of this diploma thesis is to identify factors that influence consumer purchasing decisions of private label food products. This thesis also describes consumer attitudes towards private label brands and consumer preferences. Primary data (n=609) was collected through a questionnaire survey in March, April …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights