Aneta Vlachová
Bachelor's thesis
Podpora zájmu studentů o zahraniční mobility
The support of students' interest in international mobility
Abstract:
Vlachová, A. Podpora zájmu studentů o zahraniční mobility. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují studenty při rozhodování o účasti na zahraniční mobilitu. Na základě kvalitativního výzkumu (skupinová diskuse, hloubkové rozhovory) a kvantitativního výzkumu (dotazníkové šetření) bylo zjištěno, že největšími překážkami …moreAbstract:
Vlachová, A. The support of students' interest in international mobility. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020. The bachelor's thesis deals with the identification of factors that influence students when deciding to participate in foreign mobility. Based on qualitative research (group discussion, in-depth interviews) and quantitative research (questionnaire survey), it was found that the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Reader: Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / International Business
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev