On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz – Bc. Tomáš Valeš
Bc. Tomáš Valeš
Diplomová práce
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
On-line marketing communication of the company wemoto.cz
Anotace:
Tématem diplomové práce je on-line marketingová komunikace vybrané společnosti wemoto.cz. Práce se zabývá analýzou současné situace on-line marketingové komunikace a následným návrhem a doporučením k efektivnějšímu využívání do budoucna. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. První je tvořena vysvětlením pojmů týkajících se dané problematiky na základě odborné literatury. Ve druhé …víceAbstract:
The topic of the thesis is online marketing communication of the selected company called wemoto.cz. The paper covers the analysis of the current situation of online marketing communication and the subsequent proposal and recommendation for more effective use in the future. The work is divided into two parts – theoretical and practical. The first part consists of an explanation of terms, that are related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Oponent: Jana Kanalošová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva