Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory – Ing. Juraj Pilát
Ing. Juraj Pilát
Diplomová práce
Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory
Product placement in czech audiovisual production, its pros and cons
Abstract:
Product placement in Czech republic existed long before its legalization in 2010, but now, after its enactment, creators of audiovisual artworks are gradually learning how to fully use it. Product placement is relatively new and very effective form of advertisement, with benefits for the creators – reduction of costs and obtaining funds and as well for the advertisers. Its undeniable advantage against …víceAbstract:
Product placement v Českej republike existoval už dávno pred jeho legalizáciou v roku 2010, ale až po jeho uzákonení sa ho tvorcovia audiovizuálnych umeleckých diel učia postupne naplno využívať. Je to pomerne nová a veľmi účinná forma reklamy, ktorá má výhody ako pre tvorcov – zníženie nákladov a zaistenie finančných prostriedkov, tak i zadávateľov reklamy. Jeho nespornou výhodou oproti klasickej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10068/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PILÁT, Juraj. \textit{Product placement v~české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/172710/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Monika Švarcová -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk