Analýza marketingové komunikace jazykové školy na internetu – Jana Chrástecká
Jana Chrástecká
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace jazykové školy na internetu
Marketing Communication Analysis of Language School on the Internet
Abstract:
Tématem mé diplomové práce byla Analýza marketingové komunikace jazykové školy na internetu, konkrétněji Jazykové školy Hello. Cílem bylo analyzovat její současný stav marketingové komunikace na internetu a také marketingovou komunikaci jejich konkurentů. Výzkum jsem prováděla pomocí hodnotícího formuláře a z výsledků jsem provedla návrhy a doporučení, které měly docílit zefektivnění současné marketingové …moreAbstract:
The theme of my thesis was Marketing Communication Analysis of Language School on the Internet, specifically Hello Language school. The aim was to analyze the current situation of marketing communication on the Internet and marketing communication of competitors too. I conducted this research using the evaluation form and I conducted from the results some proposals and recommendations, which should …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/85131
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2011
- Supervisor: Martina Hoďáková
- Reader: Ivo Táborský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHRÁSTECKÁ, Jana. \textit{Analýza marketingové komunikace jazykové školy na internetu}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Available from: https://theses.cz/id/1780ug/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev