Lucie Dvořáková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace leteckých společností na sociálních sítích

Marketing Communication of Airlines on Social Media
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití sociálních sítí v marketingové komunikaci leteckých společností. Konkrétně se zabývá poměrně novou, rychle rostoucí sociální sítí TikTok a jejím potenciálem pro odvětví letecké dopravy. Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh využití TikToku pro českou leteckou společnost Smartwings, která v tuto chvíli nedisponuje aktivním účtem. Práce se nejprve zaměřuje …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the utilization of social media in the marketing communication of airline companies. Specifically, it deals with the relatively new, rapidly growing social network TikTok and its potential for the aviation industry. The main objective of this thesis is to propose the utilization of TikTok for the Czech airline company Smartwings, which currently does not have an active …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2024
  • Supervisor: Petr Janeček
  • Reader: Luděk Kühr

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92286