Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu – Bc. Jan Vála
Bc. Jan Vála
Diplomová práce
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Sociology of marketing communication and models of lifestyle
Anotace:
Diplomová práce Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu je studií mapující současný životní styl českých spotřebitelů. Tématicky je práce rozdělena na tři dílčí části, přičemž první část je teoretickým vymezením vztahu sociologie a marketingové komunikace s důrazem na hlubší poznání obou pojmů. Druhá část se podrobně věnuje problematice životního způsobu a životního stylu s důrazem …víceAbstract:
Diploma theses Sociology of marketing communiacation and models of lifestyle is a study charting actual lifestyle of a Czech consumers. The theses is thematically divided into three parts, whereas the first part is a theoretical definition of the relationship between sociology and marketing communication forcefully on deeper knowing of both terms. Second part is in detail forced on a problem of life …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n6xx0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev