Bc. Tomáš Houska

Bachelor's thesis

Působení copywritingu z pohledu psychologie

The effect of copywriting from perspective of psychology
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá copywritingem, jeho vlivem na rozhodování při výběru produktu, a to převážně copywritingovými texty. Cílem práce je zjistit, do jaké míry marketingový text vytvořený dle zásad copywritingu ovlivňuje image vybrané firmy z pohledu zákazníka. Výsledkem práce bude vyhodnocení účinnosti ovlivnění názoru potencionálního zákazníka na produkt pomocí copywritingovými texty.
Abstract:
The bachelor's thesis deals with copywriting, its influence on product selection decisions, mainly copywriting texts. The aim of the thesis is to find out to what extent the marketing text created according to the principles of copywriting affects the image of the selected company from the customer's point of view. The result of the work will be the evaluation of the effectiveness of influencing the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2023
  • Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní