Marketingová komunikace sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI) – Pavla Tučková
Pavla Tučková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI)
The Marketing Communication of European Network for Academic Integrity (ENAI)
Anotace:
Tučková, P. Marketingová komunikace sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI). Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace sdružení ENAI. Literární rešerše se věnuje tématům marketing, marketingová komunikace, komunikační mix či situační analýza. Návrh marketingové komunikace v praktické části navazuje na literární …víceAbstract:
Tučková, P. The Marketing Communication of European Network for Academic Integrity. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. The bachelor thesis deals with the proposal of marketing communication of the European Network for Academic Integrity. The theoretical framework deals with the topics of marketing, marketing communication, communication mix or situation analysis. The proposal of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev