Michael Šimon

Bachelor's thesis

Propagace kreativní kultury: pořádání klubových koncertů

The promotion of creative culture: producing club shows
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem "Propagace kreativní kultury: pořádání klubových koncertů" se zabývá marketingem a nástroji marketingové komunikace. Cílem bakalářské práce je představit jednotlivé marketingové nástroje a jejich použití k úspěšné propagaci kreativní kultury a potvrdit či vyvrátit vyřčené pracovní hypotézy, týkající se marketingových nástrojů. Úvodní teoretická část se věnuje vymezení souvisejících …viac
Abstract:
This bachelor thesis, entitled "The promotion of creative culture: producing club shows", deals with the issue of marketing and marketing communication. The goal of this thesis is to present individual marketing tools and their usability for a successful promotion of creative culture, and to confirm or dispute hypothesis about marketing tools. The introductory, theoretical part of the thesis is devoted …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedúci: Václav Riedlbauch
  • Oponent: Jan Hanzlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28147