Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP – Káčerová Káčerová
Káčerová Káčerová
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Social Media Marketing of Selected Small and Medium Enterprises
Anotace:
Bakalářská práce porovnává a vyhodnocuje vybranou značku Bellinda s jejími hlavními konkurenty působícími na českém trhu spodního prádla, a to z hlediska produktu, ceny, distribuce a marketingové komunikace. V marketingové komunikaci tato práce porovnává a vyhodnocuje zejména využívání sociálních sítí vybraných značek a posuzuje jejich přínos ke zvýšení její konkurenceschopnosti. Výstupem práce je …víceAbstract:
This bachelor thesis compares and evaluates the selected Bellinda brand with its main competitors operating in the Czech underwear market in terms of product, price, distribution and marketing communication. In terms of marketing communication, this bachelor thesis compares and evaluates in particular the use of social networks of selected brands and assesses their contribution to increasing its competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/x7swc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev