Káčerová Káčerová

Bachelor's thesis

Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP

Social Media Marketing of Selected Small and Medium Enterprises
Abstract:
Bakalářská práce porovnává a vyhodnocuje vybranou značku Bellinda s jejími hlavními konkurenty působícími na českém trhu spodního prádla, a to z hlediska produktu, ceny, distribuce a marketingové komunikace. V marketingové komunikaci tato práce porovnává a vyhodnocuje zejména využívání sociálních sítí vybraných značek a posuzuje jejich přínos ke zvýšení její konkurenceschopnosti. Výstupem práce je …more
Abstract:
This bachelor thesis compares and evaluates the selected Bellinda brand with its main competitors operating in the Czech underwear market in terms of product, price, distribution and marketing communication. In terms of marketing communication, this bachelor thesis compares and evaluates in particular the use of social networks of selected brands and assesses their contribution to increasing its competitiveness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.