Vlasta Borůvková Buková

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci

Analysis of Customer Contentment with the Use of Public Relations Tools in Selected Organization
Anotácia:
Teoretická časť bakalárskej práce sa zaoberá základným vymädzením pojmov z oblasti public relations. Popisuje odlišné prístupy k teórii vzťahov s verejnosťou a zameriava sa na jednotlivé public relations nástroje. Praktická časť vychádza z teoretických poznatkov, ktoré boli spracované v teoretickej časti. Je zameraná na analýzu nástrojov public relations, ktoré sú využívané v danej spoločnosti. Cieľom …viac
Abstract:
The theoretical part of the bachelor thesis deals with the basic definition of terms from the field of public relations. It describes different approaches to public relations theory and focuses on individual public relations tools. The practical part is based on the theoretical knowledge that was elaborated in the theoreti-cal part. It is focused on the analysis of the public relations tools that are …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Borůvková Buková, Vlasta. Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe