Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci – Vlasta Borůvková Buková
Vlasta Borůvková Buková
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
Analysis of Customer Contentment with the Use of Public Relations Tools in Selected Organization
Anotácia:
Teoretická časť bakalárskej práce sa zaoberá základným vymädzením pojmov z oblasti public relations. Popisuje odlišné prístupy k teórii vzťahov s verejnosťou a zameriava sa na jednotlivé public relations nástroje. Praktická časť vychádza z teoretických poznatkov, ktoré boli spracované v teoretickej časti. Je zameraná na analýzu nástrojov public relations, ktoré sú využívané v danej spoločnosti. Cieľom …viacAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis deals with the basic definition of terms from the field of public relations. It describes different approaches to public relations theory and focuses on individual public relations tools. The practical part is based on the theoretical knowledge that was elaborated in the theoreti-cal part. It is focused on the analysis of the public relations tools that are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BORŮVKOVÁ BUKOVÁ, Vlasta. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/1bvoab/.
Jak správně citovat práci
Borůvková Buková, Vlasta. Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová