Denisa Fricová
Bachelor's thesis
Marketing hotelů
Hotel marketing
Abstract:
Marketing a jeho řízení je velice důležitou aktivitou v každém odvětví podnikání. Má zásadní vliv na to, aby se požadované zboží a služby dostaly ke správným cílovým skupinám a došlo tak k uspokojení jejich potřeb. Účelem bakalářské práce je vytvořit analýzu marketingové komunikace vybraného hotelu a výsledky této analýzy předat jeho vedení, které může vzniklá doporučení využít pro budoucí rozvoj. …moreAbstract:
Marketing and its management is a very important activity in any business sector. It has a crucial influence on getting the desired goods and services target groups and satisfy their needs. The purpose of the bachelor thesis is to create an analysis of the marketing communication of a selected hotel and to present the results of this analysis to its management. The management can use the resulting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14286
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Reader: RNDr. Mgr. Tomáš Burda, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Management cestovního ruchu / Management cestovního ruchu - anglický jazyk
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
6/6/2023
Kohout, J.
6/6/2023