Osobní prodej jako nástroj marketingové komunikace ve společnosti Autostyl a.s. – Jan Vondruška
Jan Vondruška
Bakalářská práce
Osobní prodej jako nástroj marketingové komunikace ve společnosti Autostyl a.s.
Personal selling as tool for marketing communication
Anotace:
Cílem této práce je zanalyzovat různé přístupy v marketingové komunikace u značek Škoda, Toyota a Peugeot na úrovni importéra a úrovni lokálního dealerství spol. Autostyl se zvláštním zaměřením na osobní prodej. Dospěl jsem k závěru, že prakticky neexistují velké rozdíly mezi značkami Škoda a Toyota. Značka Peugeot v marketingové komunikace co se týče finančních prostředků i její četnosti zaostává …víceAbstract:
Goal of this thesis was to analyze different approaches in marketing communications by Škoda, Toyota and Peugeot on the importer level and local dealership Autostyl a.s. level with special focus on personal selling. I concluded that there are no significant differencies between Škoda and Toyota. On the other hand, Peugeot is not investing as much money as Skoda and Toyota do and its frequency is lesser …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
- Oponent: Jana Pechová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva