Návrh reklamní strategie pro daný podnik – Tereza Ranochová
Tereza Ranochová
Master's thesis
Návrh reklamní strategie pro daný podnik
Advertising Strategy Proposal for the Selected Company
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je návrh reklamní strategie společnosti BeWooden s.r.o., která se zabývá výrobou produktů ze dřeva. Tato společnost i její reklamní aktivity jsou v práci představeny. Diplomová práce se dělí na dvě hlavní části. První část je teoretická a zabývá se vysvětlením problematiky komunikačního mixu a marketingové komunikace. Druhá část je praktická. Tato část se zabývá analýzou …viacAbstract:
The subject of this diploma thesis is the design of advertising strategy of BeWooden s.r.o., which deals with the production of wood products. This company and its advertising activities are presented in this work. The diploma thesis is divided into two main parts. The first part is theoretical and deals with explaining the issues of communication mix and marketing communication. The second part is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/129732
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Simona Matušková
- Oponent: Zdeněk Polách
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMaster programme / odbor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev