Marketingová komunikace Národního parku Křivoklátsko – Zuzana Brávníková
Zuzana Brávníková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Národního parku Křivoklátsko
Marketing Communications of Křivoklátsko National Park
Abstract:
Úkolem bakalářské práce je zmapování tématu marketingové komunikace budoucího Národního parku Křivoklátsko a na základě zjištěného stavu navrhnout doporučení pro marketingovou komunikace v závěrečné fázi procesu vyhlašování národního parku.Přírodní bohatství CHKO Křivoklátsko, zachovalost a jedinečnost území patří k hlavním důvodům zahájení procesu vyhlašování Národního parku Křivoklátsko, pátého národního …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is to map marketing communications of the future Křivoklátsko National Park and on the basis of observed state to propose recommendations for marketing communications at the final stage of the process of the declared national park. Natural resources, preservation and uniqueness of Křivoklátsko are one of the main reasons for initiating the process of declaration of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2011
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRÁVNÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Marketingová komunikace Národního parku Křivoklátsko}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Forestry and Wood Sciences. 2011. Available from: https://theses.cz/id/1gonvg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Forestry and Wood SciencesBachelor programme:
null
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights