Analýza spotřebitelského chování na trhu piva – Marika Chrenšťová
Marika Chrenšťová
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu piva
The Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývala analýzou spotřebitelského chování na trhu piva. Cílem mé diplomové práce bylo zjištění situace na trhu piva, poznání aspektů nákupního chování zákazníků konzumujících pivo a také zjištění spotřebitelských preferencí a faktorů, které spotřebitelské chování ovlivňují. Část svého výzkumu jsem věnovala analýze produktů značky piva Ostravar.V teoretické části diplomové práce …moreAbstract:
This diploma thesis was concerned with analysis of consumer behaviour on the beer market. The aim of my work was the research of situation on the beer market, understandings aspect of shopping behavior customer’s, who consume beer and also findings of consumer’s preferences and factors, affecting consumer’s behavior. I devoted part of the survey to analysis of Ostravar brewery products.In the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/80044
Thesis defence
- Supervisor: Roman Kozel
- Reader: Gabriela Gleichová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová