Analýza spotřebitelského chování na trhu piva – Marika Chrenšťová
Marika Chrenšťová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu piva
The Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývala analýzou spotřebitelského chování na trhu piva. Cílem mé diplomové práce bylo zjištění situace na trhu piva, poznání aspektů nákupního chování zákazníků konzumujících pivo a také zjištění spotřebitelských preferencí a faktorů, které spotřebitelské chování ovlivňují. Část svého výzkumu jsem věnovala analýze produktů značky piva Ostravar.V teoretické části diplomové práce …víceAbstract:
This diploma thesis was concerned with analysis of consumer behaviour on the beer market. The aim of my work was the research of situation on the beer market, understandings aspect of shopping behavior customer’s, who consume beer and also findings of consumer’s preferences and factors, affecting consumer’s behavior. I devoted part of the survey to analysis of Ostravar brewery products.In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80044
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Gabriela Gleichová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová