Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy s Montessori pedagogikou v Kladně – Martina Černá
Martina Černá
Bakalářská práce
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy s Montessori pedagogikou v Kladně
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výukou žáků se specifickými poruchami učení v prvním trojročí montessori základní školy. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. V první kapitole čtenáře seznámí se základními znaky specifických poruch učení, a to zejména s dyslexií, její diagnostikou a reedukací. Druhá kapitola se věnuje montessori pedagogice jako alternativní výukové metodě, zabývá se jejím vývojem …víceAbstract:
The bachelor's thesis aims to explore the education of students with specific learning disabilities in Montessori primary school during the first three years. The theoretical part of the thesis is divided into two chapters. The first chapter introduces the reader to the essential characteristics of specific learning disorders, particularly dyslexia, its diagnosis, and the methods of re-education. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/d3xky/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: PaedDr. Jarmila Klugerová, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Irena Johanka Savková, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNÁ, Martina. \textit{Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy s Montessori pedagogikou v Kladně}. Online. Bakalářská práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/1igiii/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Teaching English to Students with Specific Learning Needs
Michaela Kubešová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
Simona Jelínková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová