Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin – Ing. Michal Pechát
Ing. Michal Pechát
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Consumer Behaviour with Emphasis on Decision-making Process of Specific Target Groups
Abstract:
Tématem bakalářské práce je spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin. První, teoretická část nás seznámí s nejdůležitějšími termíny spotřebitel a motivace. Zabývá se segmentací a rozhodováním spotřebitelů. Následně tak máme možnost uplatnit tyto teoretické znalosti v praxi, která se zaměřuje na rozhodovací proces ve firmách. V této části zjistíme jak probíhá …moreAbstract:
Bachelor thesis is consumer behavior oriented to decision making process of specific target groups. First of all in theoretical part introduce you the most important terms consumer, motivation, segmentation a decision process of customers. In following part we can use that theoretical knowledge in practical part which is focused on decision process in companies. In this part we explore group decision …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yjnxb/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PECHÁT, Michal. \textit{Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/1kl3u4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Nákupní rozhodovací proces Generace Y v kategorii elektro v kamenných prodejnách Společnosti XY
Sabina Kratochvílová