Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin – Ing. Michal Pechát
Ing. Michal Pechát
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Consumer Behaviour with Emphasis on Decision-making Process of Specific Target Groups
Anotace:
Tématem bakalářské práce je spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin. První, teoretická část nás seznámí s nejdůležitějšími termíny spotřebitel a motivace. Zabývá se segmentací a rozhodováním spotřebitelů. Následně tak máme možnost uplatnit tyto teoretické znalosti v praxi, která se zaměřuje na rozhodovací proces ve firmách. V této části zjistíme jak probíhá …víceAbstract:
Bachelor thesis is consumer behavior oriented to decision making process of specific target groups. First of all in theoretical part introduce you the most important terms consumer, motivation, segmentation a decision process of customers. In following part we can use that theoretical knowledge in practical part which is focused on decision process in companies. In this part we explore group decision …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yjnxb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová