Bc. Milena Bártová

Bakalářská práce

Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci

Use of PR tools in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů PR v marketingové komunikaci v Lázních Teplice v Čechách. V přehledu literatury jsou zachyceny a vysvětleny stěžejní pojmy, vztahující se k Public Relations, marketingové komunikaci. Výsledky práce zahrnují analýzu českých lázní s využitím SWOT analýzy s konkretizací silných a slabých stránek lázní, možných příležitostí a rizika hrozeb. Cílem práce je provedení …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of PR tools in marketing communication in Lázně Teplice v Čechách. The results of the thesis comprise an analysis of the Czech spa through SWOT analysis with the specification of strengths and weaknesses of the spa, possible opportunities and risks of the threats. The aim of the thesis is to carry out the analysis of marketing strategy of Lázně Teplice v Čechách …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní