Měření spokojenosti zákazníků se službami franšízové fast food společnosti – Anna Častoňová
Anna Častoňová
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků se službami franšízové fast food společnosti
Customer Satisfaction Measurement with the Services of a Franchise Fast Food Company
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem „Měření spokojenosti zákazníků se službami franšízové fast food společnosti“ je rozdělena do sedmi částí. Cílem je vyjádřit spokojenost zákazníků s produkty, službami, personálem a prostředím prodejny McDonald’s. Práce také obsahuje charakteristiku společnosti McDonald’s a analýzu spokojenosti. Je popsán provedený marketingový výzkum, jeho průběh, realizace, vyhodnocení a …viacAbstract:
The Bachelors Thesis titled „Customer Satisfaction Measurement with the Services of a Franchise Fast Food Company” is divided into 7 parts. The aim is to express the satisfaction of customers with products, services, staff and retail environment in McDonald's restaurant. The Thesis also includes characteristic of McDonald’s company and analysis of satisfaction. It describes the marketing research, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/145501
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedúci: Tomáš Balcar
- Oponent: Jiří Bílek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČASTOŇOVÁ, Anna. \textit{Měření spokojenosti zákazníků se službami franšízové fast food společnosti}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/1p83j4/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi
Andrea Vilímová -
Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Lucie LIŠKOVÁ -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská