Consumer behaviour on the market with meat in Libya – Elshames Elghawi
Elshames Elghawi
Bachelor's thesis
Consumer behaviour on the market with meat in Libya
Consumer behavior on the market with meat in Libya
Abstract:
Abstrakt ELGHAWI, E. Chování spotřebitelů na trhu s masem v Libyi. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, 2015. Cílem této bakalářské práce bylo charakterizovat chování libyjských spotřebitelů při nákupu masa a masných produktů. K dosažení tohoto cíle byla prostudována dostupná sekundární data a proveden sběr dat primárních prostřednictvím dotazníkového šetření v období listopad 2014 až duben …moreAbstract:
Abstract ELGHAWI, E. Consumer behavior on the market with meat in Libya. Bachelor thesis. Mendel University in Brno, 2015. This bachelor thesis aims to characterize the consumer behavior of Libyan consumers when shopping for meat products. In order to achieve that available secondary data was analyzed. As a source of primary data a questionnaire survey with 29 individuals. Data was collected in period …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Reader: Tomáš Netopil, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights