Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu – Ing. Nicola Kopčová
Ing. Nicola Kopčová
Master's thesis
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Specific Product Marketing Campaign and Proposed Communication Mix
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zavedením nového produktu na trh a sestavením komunikačního mixu. Novým zavedeným produktem je Frisco Spritz, který je novou příchutí produktu Frisco. Frisco je jeden z nejoblíbenějších alkoholických ciderů v České republice. Hlavním cílem práce je sestavení a analýza komunikačního mixu marketingové kampaně pro nový produkt Frisco Spritz a následný návrh komunikační strategie …moreAbstract:
The thesis deals with the launch of a new product in the market and its most appropriate communication mix. The new product is Frisco Spritz which introduces a new flavour into one of the most popular alcoholic ciders in the Czech Republic. The main aim of the thesis is to design a communication mix as part of the marketing campaign for the following year based on the marketing mix analysis, and on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jbelz/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková