Ing. Nicola Kopčová

Master's thesis

Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu

Specific Product Marketing Campaign and Proposed Communication Mix
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zavedením nového produktu na trh a sestavením komunikačního mixu. Novým zavedeným produktem je Frisco Spritz, který je novou příchutí produktu Frisco. Frisco je jeden z nejoblíbenějších alkoholických ciderů v České republice. Hlavním cílem práce je sestavení a analýza komunikačního mixu marketingové kampaně pro nový produkt Frisco Spritz a následný návrh komunikační strategie …more
Abstract:
The thesis deals with the launch of a new product in the market and its most appropriate communication mix. The new product is Frisco Spritz which introduces a new flavour into one of the most popular alcoholic ciders in the Czech Republic. The main aim of the thesis is to design a communication mix as part of the marketing campaign for the following year based on the marketing mix analysis, and on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní