Online marketing strategy for Diva Paris – Bc. Marek Jileček
Bc. Marek Jileček
Diplomová práce
Online marketing strategy for Diva Paris
Abstract:
Diploma thesis is focused on the Internet marketing and its options that could be used by e-shop called Diva Paris. The theoretical part analyses the basics of Internet marketing. Main attention is focused mainly on the characteristics of different Internet marketing tools and advantages of their use. In practical part of this thesis the analysis of company current marketing and position on market …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Analýza a optimalizace webových stránek za využití nástroje Google Analytics
Václav Hájek -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá
Název
Vložil
Vloženo
Práva